FRÅGOR

när fick du din första kyss? På dagis antar jag,hehe. Men seriösa var nog i 5an.
är du tsm med någon? Nej!
vem är din allrabästavän? Ida
vilka skolor har du gått på? Lillevång (lågstadiet) och Vannhög (högstadiet)
vilka vänner har du haft roligast med? eller har? Jag har alltid roligt med mina vänner, men här måste jag faktiskt säga Erika. Vi träffas så sällan så när vi väl träffas gör vi alla möjliga roliga saker på bara några dagar!
vem är saknad just nu? Min morfar
är du ovän med ngn? Ja, Nadia..
vågar du ha din egen stil? Jag är mig själv och har på mig det jag gillar så,ja!
skriv alla bloggar du tittar på: Lisa My Emmy Kaj Felicia Flora Elin Erika Ijda Sara Savannah Emma Caroline. Sen brukar jag också kolla runt lite på andra men dessa tittar jag mest på!
hur känner du med att bråka & vara ovänner med ngn? Alltså det beror på vad man bråkar om!
var brukar du köpa dina kläder ? H&M mest!
vad är de dyraste du köpt ? usch det vet jag inte, kavaj kanske. Nej min jacka är dyrare än den, hehe. Vet faktiskt inte med får tippa på min jacka kanske.
tittar du på insidan av dina vänner eller utsidan ? Insidan såklart!
vem är din älsklings artist/grupp? SIMPLE PLAN.
gillar du banan? örk.skit äckligt!
varför är du sötast i hela världen? Aw tack honey! du är fin.
om du skulle få ta med dig 3 saker till en ödeö vad skulle det vara? 1.vänner! 2.Mobil! 3.Båt kanske?sjukt snygg outfit! Tack så jätte mycket <3<3
vem är bäst i skara? Haha självklart du Matilda!
hur beskriver du dig själv som person? Lat, snäll mot dom som är snälla tillbaka och kan bli pist off rätt ofta, hehe.
hur sminkar du dig? Hade faktiskt tänkt skriva ett inlägg om det kanske videoklipp. Vad tycker ni?
vilken är den snyggaste accesoaren du har och vart är den köpt? Mitt armband, julklapp!
ångrar du något av dina klädköp? isf, vad var det för ngt du köpte?Ja, en typ av cardigan (ful färg!!)
vilka är dina allra allra bästavänner? Ida, Erika, Sara och Ijda.
vem har bäst humor i Vänersborg? ERIKA! lätt
berätta om en pinsam händelse? haha okej.. det första jag kom på dårå. Jag skulle göra om på mitt rum så en helg åkte jag mamma pappa och Ida (min syster) till Ikea för att handla lite småsaker så morgonen innan såg jag att min mens tagit slut så jag sket i att ta binda på mig.. Men sen när vi var påväg mot malmö kände jag hur ont i magen jag fick, riktig mensvärk sen gick det över efter 5minuter. Problemet var att när vi var framme på Ikea fick jag mens, oh shit! sa jag och rusa till toaletten. Tror ni inte det hade blödit igenom också?jo!! Så där gick jag på Ikea framför 100tals människor med mens i skrevet. Haha!
vad är ditt favvoämne i skolan? Svenska, SO, Slöjd och Idrott!
vad har du för kamera du fotar med? En Nikon D40!love.
trivs du där du bor? Nej. Usch nej. näää verkligen inte!
har du någon gång fått en elstöt?hehe jaug haar. jag med, och det gör så jäääkla ont. Jag var på kalas så gick vi en bit där det var hästar så gick jag och klappa hästen sen titta den på mig helt arg jag blev skit rädd drog ut handen och nudda den skiten så hela jag flög två meter bak och skrek så alla på kalaset häpna, haha!
vad inspireras du av? Bloggar, Folk på stan och tidningar. Men ideér kommer från mitt inre.
när fyller du år? 19 juni!
vad är du mest missnöjd med på din kropp? LÅR.Mitt ena öra.Naglar.Tänder
och vad är du mest nöjd med? Ögon och mage!


Det blev ett par frågor.. Idag ska jag och handla med mamma, frukostkalas för syrran imorgon! yey.

Kommentarer
Postat av: SARA

hheysaraa.blogg.se *

inte hheysaara (aa)



jag älskar dig vännen. du är bäst bäst BÄST!

2010-02-20 @ 13:32:08
URL: http://hheysaraa.blogg.se/
Postat av: caroline

iiiiiiih,

vad glad jag blev när jag läste att du läser min blogg :D!

älskar din blogg sötnos :)!

2010-02-23 @ 00:23:49
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör en video där du sminkar dig:D

2010-02-26 @ 01:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback