HÄSSLEHOLM DAG 2


fint josse :)

laget + lite föräldrar+ lite tränare + lite syskon! Dax att säga goodbye till vandrarhemmet.

vi väntade..

..och väntade

Sen började det. Uppvärmning

Matchrapport, och nej jag vet att jag inte är med.

Bästavän (16) och jag (5)

igång i matchen?något sånt!

Och min söta bror hejade..

sötnos!

Nästa match är på g!

"lets have som fun!"

Andra matchen, avklarad! 0-0

Sen skulle den sista matchen börja, taktiksnack *tummen upp*

Full gång, (vet inte vad jag gör med fingret haha)

Slut på både matcherna och min kropp! Puuhhhh.

Skit dåliga bilder, men orka inte sitta och redigera alla bilder så ändra bara lite färg och kontrast alltså inget märkvärdigt. Enjoy the picture när jag sitter och njuter av en delicatoboll och väntar av längta tills oth börjar (as usual) Jag pratar mycket engelska? får sluta med det hehe. Hade bra, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback