HÄSSLEHOLM DAG 1


Påväg upp! yey

Taggade laget?ungefär!

22:00 befann vi oss på pizzerian..

..Mumms.

& sen var vi framme på vandrarhemmet.

Överst sov johanna och under jag.mysigt!

Jag förstår jag förstår.. haha.(det stod på johannas säng,alltså ovanför mitt face!)

Och när alla ville sova börja min kära syster såklart spela kort..

Vår "fina" utsikt.

En (trött) Ebba. Godnatt!

Ungefär såhär såg hela den dagen ut, mest bilder på vandrarhemmet för jag har en mamma som inte vet var man zoomar på kameran så det blev inte så bra bilder på fotbollen (?) Senare idag, eller imorgon får ni andra dagen, dääär mina vänner kommer en drös med fotbollsbilder som min syrra tog! Hare gött så länge.

Nu: ska jag se tv med syrran som också är sjuk och sen blir det bakning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback