i just need you to need me back.

Jag älskar dig, och jag kommer förmodligen alltid att göra det, men det går dagar utan att vi har en meningsfull konversation och jag brukade sakna dig så mycket när det hände ... men det verkade aldrig som du saknat mig. Och jag antar att på grund av det har jag slutat sakna dig också..detta är bara svårare än du tror. Jag kan inte lämna dig,för jag vet att du inte kommer kämpa för mig... allt jag vill är att du ska kämpa för mig, slåss för mig,bevisa att du älskar mig.. men det fattar inte du.
Eller så är jag bara inte värd det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ebba, du är värd det.. men allt här i livet ska alltid bli tusen gånger mer komplicerat än vad det behövt vara!

2010-12-26 @ 12:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback