dag8, ett ögonblick.

åh, ett ögonblick? Detta tycker jag faktiskt är svårt.... Det finns så många ögonblick som man vill dela med sig av. Såna underbara saker som har hänt i ens liv (även om jag faktiskt har dåligt minne, kommer inte ihåg många saker från min uppväxt än så länge. Nästan inga alls faktiskt!)
Fina ögonblick är såna ögonblick som när ens vän gör något fint för en, när någon skriver något fint till en så man ler, när man upplever något stort som man vet bara händer en gång, när jag går på en konsert kanske, när man ser en kille som om det vore kärlek vid första ögonkastet eller som faktiskt är ett stort ögonblick för mig... När jag var med på min mammas förlossning när jag fick min lillebror Abbe. Det är ingen sån sak man glömmer, jag tyckte det va skitcoolt heheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback