dag6, min dag


Jadå, min dag har bestått av tråkigheter. Nej men, i skolan hade vi Stoppdag- man ska ta igen det man missat. Sammanlagt gjorde jag en disktrasa under en hel dag i skolan, resten av tiden gick jag och Ijda runt och snacka.... Fick gå någon timme tidigare från skolan då pappa hämtade mig så åkte vi till Ystad, Ungdomsmottagningen. Sen åkte vi hem igen till Trelleborg, åkte till apoteket så jag fick mina tabletter. Åkte hem, läste igenom lite av musikprovet vi kommer ha imorgon, sen nu snart ska jag gå ner och träna till matteprovet vi har imorgon. Skulle träffat min pojke men han var sjuk,typiskt?ja. Men jaja, sen har väl denna dagen gått åt så mycket mer, kommer säkert se någon film senare ikväll som jag kan somna till!
(Har sen också Noprov på torsdag och Engelskprov på fredag, ljuvligt!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos då!

din blogg äger!:)

2010-12-07 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback