Dag15, mina drömmar. Dag16, min första kyss.

Mina drömmar, vad har jag för drömmar? Jag har inga drömmar. Allt är bara helt tomt. Jag blir alltid så tyst helt stel i kroppen när någon frågar mig om linje, framtiden osv. Jag har ingen jävla aning. Jag är den sorts av personen som måste ha en förändring i mitt liv hela tiden, jag klarar inte av att samma saker händer om och om igen.
Det enda mål jag faktiskt har är att flytta ifrån Trelleborg och åka världen runt. Vart jag hamnar sen är en tidsfråga. Mitt drömyrke......det vet jag inte det heller, jag vill nog jobba för Röda Korset och vara sjuksköterska där. Ta hand om barn i naturkatastrofer, jag blev så tagen av det i Haiti. Fast det är så mycket Matte och NO, det gör mig ledsen haha.
Nej. Helt ärligt, har jag ingen aning om mina drömmar. Mina drömmar är väl att flytta ifrån Trelleborg, aldrig skaffa barn (haha!seriöst...) och vara nöjd med mitt liv som det är.
Min första kyss "tog" nog Jacob, allt var spänt. Jag kommer ihåg att vi satt i mörker för att det inte skulle bli lika pinsamt haha. Sen finns det väl inte mer att säga om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback