dag 1, om mig.

Jag är en tjej på fjorton år som bor i Trelleborg. Och jag gillar inte alls att beskriva mig själv men..... jag är
en person som har fullt med drömmar i hjärnan och jag vet vad jag vill. Jag är inte alls säker på hur jag vill hur min framtid ser ut men jag vet vad jag vill göra.
Nog om mina drömmar och tillbaks till verklighet heheh. Jag har två syskon, en storasyster som snart blir 17 år och en lillebror som blir 5 år om några dagar. Jag älskar dom både oerhört mycket att det inte går att beskriva, och likaså mina föräldrar, Ulrika och Fredrik. Mina föräldrar är gifta sen tre år tillbaka men har varit tillsammans i 19 år eller något sådant? Och sen får jag inte glömma min hund, Milton. Han fick jag i Augusti 2009 och han är världens sötaste hund, japp. Haha men det tycker nog alla hundägare om sin egen hund?
När jag är med mina vänner är jag galen helt enkelt, på mitt eget sett. Men jag kan samtidigt vara väldigt seriös om det behövs.Och jag försöker vara en bra vän alltid och finnas och stötta mina vänner!
Jag trivs med mitt liv, jag är lycklig. Det är väl huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback