1 december

jag visste inte vad lycka var förrens du kom in i mitt liv.. jag hade inte ens planerat att du skulle bli en del av mitt liv heller. Men det blev du, och det är det bästa i mitt liv. När du kom in i mitt liv kände jag lycka på riktigt, allt kändes så rätt..När vi träffades dom två första kvällarna, gick hand i hand och pratade. Det va så jävla rätt allting. Men nu har tiden gått och vi har skapat minnen tillsammans,både bra och ja...det dåliga.
Och jag vet att jag nog aldrig kommer kunna förlåta dig för det som hände, men jag tar emot din förlåtelse för det du gjort. Jag vet inte vad som kommer hända med oss, men jag har mina tankar och du vet att det är bara du som är i dom. Får jag välja så vill jag inte att detta ska ta slut, och det vet du.. Jag vill bygga upp muren vi råkade riva. Jag vill ha kvar dig i mitt liv. Allt fint vi har haft tillsammans, det vill jag inte ska eldas upp. Försvinna. Du är ljuset i mitt liv, du är anledningen till att jag vaknar upp med ett leende. Du är anledningen till min kärlek till dig helt enkelt.För med dig, är allt helt underbart.

Blir ditt val att lämna mig, att lämna oss...då vet jag verkligen inte vad jag ska göra. Men lova mig en sak....Glöm aldrig det vi hade. Glöm aldrig att du sa att du alltid ville ha mig. Glöm bara inte..mig!
Du är min värld.


Kommentarer
Postat av: Oliviachronwall

hjärtat, jag tror jag vet vad de handlar om ?

men gumman, du e stark och jag finns här vid din sida de vet du.<3

2010-12-01 @ 21:38:23
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback