ANSWERS

vrf gjorde du o sarwan slut? -för jag mådde inte bra och hade saker i mitt liv jag va tvungen att ta tag i.
hur många läsare har du per dag helt ärligt? - när jag trycker på statistik kommer där upp med att datorn inte visar eller något sånt. Vad händer?
Säg din top-10 lista på bloggare, kända som okända! - Nej shit vad svårt (klicka på siffran!) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
vem är din bästavän?- min mamma är den jag kan gråta,skratta,skrika och berätta absolut allt för så för mig är hon min bästavän!
favorit färg? -Mörkblå
säg några namn på personer du litar på till 100. - Dom jag alltid har litat på och som aldrig svikit mig är Nadia och min mamma igen hehehe
tycker du att det är kul att spela fotboll? - Det är kul men.. det är inget jag vill fortsätta med utan jag spelar det nu bara för att jag har inget annat att hålla mig i formen med och för att det är en kul hobby typ.Men mer än så är det inte!!
satsar du fullt på skolan? - gjorde, nej. ska, ja!
är du alltid dig själv? -Jag är alltid mig själv.
snackar du skit om dina vänner? - Nej, dom som är värda skit drar jag bara åt sidan! Snackar inte skit..isåfall bara en skit sanning som jag står för därefter.
Dricker du tee? -Nej, ush nej. Det är svin bläää
säg dom 5 bästa sakerna som hänt under ditt sommarlov. - Jag tjänade pengar. Fick dela en del av mitt sommarlov med en fin pojke. Min födelsedag. Erika. Ullared haha.
Vad var det som gjorde att du blev kär i staden Karlskrona? - Allting, Det var så otroligt mysigt. Direkt när vi kom körandes fick jag en sån lugn känsla i mitt hjärta precis som att ' här hör jag hemma '.
Hur mycket gillar du mode?- Alltså, jag är intresserad över att klä mig fint och i min egen stil och stil handlar mycket om mode, jag gillar att följa vilka trender som är 'inne' men jag är inte ett sånt freak som kan alla klädesmärken, och som liksom följer det på gång och på gång och på gång- you get it.
Har du börjat tänka på vilken linje du ska gå? - Jo jag har ju det, jag är förvirrad. Jag vet inte vad jag vill! Det är så mycket jag vill.. Men har tänkt på att gå IT Media och senare när jag gått ut börjar jag på högskola i Karlskrona och läser som sjuksköterska och senare börjar jag jobba för Röda korset. (Frågar ni mig om två månader igen får ni ett annat svar, i'm confused!)
Vad är det bästa med att bo i Trelleborg? - Dom har H&M? Haha nä sorry men alltså jag kommer inte på något bättre än det.
Vad ville du bli när du var liten? -När jag va liten ville jag bli Delfinskötare!
Vad tycker du man ska satsa på till hösten? - Ditt eget!
Älskar din blogg & vet du vad? DU ÄR GRYMT SÖT TJEJEN!! - Tack tack tack, det glädjer mig jätte mycket <3
om du fick träffa en person nu,vem som helst vem skulle det vara? - Hatar såna här frågar, återkommer!
är du kär?- Nej!
vad är det bästa med att blogga? - Det finns ingenting som är mindre bra än det andra. Men man får alltid ett rus i kroppen när man får en söt liten kommentar.
vem gillar du mest av kissie,dessie,paow? - gah, måste jag välja? Kissie kan ju kastas från ett höghus.. sorry! Men paow!
nämn 3 personer du saknar? - Morfar,* ett namn jag inte nämner*, Stephanie.
det va väl allt,
fin blogg btw (:<3- Tusen tack <3
Var bor din mormor? - Förstår inte vem som ville veta detta haha men i Smygehuk bor min mormor!
Spelar du fortfarande fotboll?- Yes i do! Men inte länge till..
Vilken är den bästa årstiden? - Sommaren helt klart!
bästa med den årstiden? - Värmen, kärleken, friheten, ledigheten och min födelsedag ofc.
sämsta med den årstiden? - Insekterna?
Ska du ha moped? -Det kan du skriva ner att det ska jag bannemaj ha! Ren lyx att slippa cykla och gå överallt ju (Lat!)
Ditt senaste inlägg just nu heter : !HELPi .varför? - När det va skolavslutning skulle Hanna,Ebba(jag),Lizette och Pontus göra ett nummer och skämta till det samtidigt därför kom vi på att gruppen skulle heta HELP sen kom Ida in och vi blev gruppen !HELPi. alla från den gruppen är med på dom bilderna i det inlägget, that's why.
snyggaste kändiskillen? -Josh Duhamel, Robert pattinson, Justin Bieber, Pierre bouvier och chad michael murray. Ok stopp där Ebba!
snyggaste kändistjejen? -Julia Roberts,Tyra Banks, Vanessa Hudgens, Jessica Alba och Lauren Conrad- vill va dom allihopa!
Hur känns det att börja i 8an (det är väl 8an?)?- Åttan it is, jag är nervös, rädd och skräckslagen!
Din spotify lista är?- HÄR
favorit låt just nu? -Anton Kristiansson- Du är knark och Vendera- satisfy.
Vad ska du ha på dig nu i höst? -Lager på lager, snygga skjortor, stora halsband.. typ så. Jag är inte bra på sånt! Kolla in min blogg så får du se!
Har du gjort allt i sommar som du ville?- Nej, verkligen inte. Jag skulle ta dagarna som dom kommer. Dom dagarna tog jag som en soffa inne på datan och tv;n- inte bra. Jag har inte fått träffa Sara.
Säg en bra blogg som kan bjuda på lite 'gott&blandat'? -Åh tjejen jag kom på direkt. http://www.saralouisegoransson.blogg.se - Hon har sån jävla grym klädstil, kör sitt eget race och är en sån underbar tjej både på insidan och utsidan. Klicka in där och tro mig ni kommer inte ångra er en sekund! Hon är bra.
5 saker vi inte visste om dig? - 1 Jag gör alltid alla nummerplåtar på bilar till en förkortning som t.ex om där står zlt och zlatan är den första som kommer upp i mitt huvud är det hans förkortning haha. 2 Jag tycker stick i fingret gör mer ont än i armvecket. 3 Jag är sur på mig själv för att jag inte kämpar när jag vet att jag kan! 4 Är inte låttexten bra så lyssnar jag inte på låten då är det liksom meningslöst. 5 Jag är en så jävla dålig förlorare, förlorare?vem sa förlorare?jag förlorar aldrig..jag kämpa bara inte, hade vunnit annars.. MOTSTÅNDAREN FUSKA!

Kommentarer
Postat av: saraa

iih, vad glad jag blev. (a) tusen tack ebba, pussar till dig!!

2010-08-09 @ 13:54:17
URL: http://saralouisegoransson.blogg.se/
Postat av: Anonym

YING O YANG

sviker aldrig varandra och litar alltid mer på varandra än dom litar på sig själva!

jag älskar dig du vet själv hur mycket ebbsi!<3<3<3

2010-08-10 @ 01:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback