ROADTRIP

Dag 1:
 
 
 
Vi stannade i Karlskrona som för övrigt är den finaste staden jag någonsin har varit med om. Jag blev kär i den direkt och mina framtida planer har krossats för nu står ' flytta till Karlskrona' 1a!

Dag 2:
 
  
Vi hamnade mitt i en skog (Mamma förväntade sig att se en älg, vilket hon inte gjorde..) Vi tog först en promenad senare när vi kom in i värmen drog vi oss ner i källaren där spa väntade på oss. Riktigt härligt!

Dag 3:
 
 
 

Vi åkte till Astrid Lindgrens Värld och jag måste verkligen säga att vi hade vädert med oss, efter några timmar där inne satte vi oss i bilen och bara efter några minuter började det ösregna- Tack gud! Efter ALV åkte vi till Borås och körde in om Nelly.com's outlet, köpte 2 tröjor, trosor och bad hair day-mössa (tufft!)

Dag 4:
 
 
 
 

Sista dagen i Borås passade vi på att hälsa på mammas släkt, rätt kul (mammas tvilling på tredje bilden!).

Dag 5:

Finns ingen vackarare än dig, systern min!
Iaf, idag körde vi hemåt men innan det en runda på Ullared. Måste bara påpeka att jag och min syster stod och reta oss på att dom filma till slut kom vi på varför, Ros-Marie stod bredvid oss. KOLLA INTE PÅ ULLARED I HÖST!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback