från och med du

 

Idag är jag superglad, träffade Nadia. Så jävla underbar är hon! Och senare när vi fotat lite stack vi till träning, en timme eftersom där skulle spelas match sen.
Såg en grym tjej från Sjöbo-laget och jag verkligen satt och avguda henne så bra hon va.. sen visade det sig att hon läste min blogg. Grymt glad blev jag av alla ord hon sa till mig, detta får min blogg att stärka sig verkligen. Och ja, jag blev så glad att jag va tvungen att ta upp det på bloggen!
A Day To Remember – If It Means A Lot To You - grym jävla låt!

Kommentarer
Postat av: nadie

TACK FÖR EN UNDERBAR DAG!!

jag avgudar hur underbar du är!

I love u my homiebomie<3

2010-08-05 @ 03:27:20
Postat av: Anonym

Hur många besökare har du ungefär? Grym blogg :D

2010-08-05 @ 10:49:20
Postat av: angelica, sjöbotjejen (a)

åh älskar verkligen din blogg!

gud vad glad jag blir när du så om mig på bloggen!(a) <3

2010-08-05 @ 11:55:18
Postat av: Anonym

skriver så*

2010-08-05 @ 12:52:22
Postat av: FINALINAFINA - nattstad.se/Finalinafina

Gud vad kul, jag spelar med i sjöbo hahah :D

2010-08-05 @ 17:31:45
URL: http://nattstad.se/finalinafina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback